آيا واقعاً زنها عقل ناقصي دارند و به كار بردن عبارت «نواقص العقول» براي آنها درست است؟ تلاش شده در قالب گفتگوهايي ايميلي به اين پرسش پاسخ داده شود.
پس از پايان تبادل ايميلها كل مطلب را در قالب چند پست در وبلاگ قرار دادم.
هر روز به اميد ديدن پندي يادداشتها را ميخوانم. لطفاً اندرزهايتان را بنويسيد:

نگاه شما به مسأله زن برام جالبه
دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱
كنجكاو
دوشنبه ۲۶ تير ۱۴۰۲