مسألهشناسي براي طراحي يك پژوهش است. ابتدا پرسشهاي اوليه به ترتيب فهرست شده و سپس با انتخاب يكي از پرسشها، پرسشهاي تابعه آن ذكر ميگردند. اين مسير به همين ترتيب طي ميگردد تا به موضوع تحقيق منتهي شود.
يك دوره تربيت محقق زير نظر مركز مديريت حوزه علميه به راه افتاده بود. در حرم مشغول مباحثه حلقات بودم و بيخبر از تشكيل چنين دورهاي كه استاد نحو مقدماتي سال گذشتهمان را ديدم. ايشان مرا صدا زد و پيشنهاد كرد در دوره مذكور شركت نمايم. ايشان ظاهراً از مسئولان آن بود. بنده نيز رفتم و نامنويسي كردم و اساتيدي هر روز ميآمدند و غروبها آموزش ميديديم. امضايي كه در بالاي صفحه مشاهده ميفرماييد مربوط به برادرم آقاي غريبرضاست. وقتي استاد اين طرحنامه را امر فرمود كه بنويسيم، سر كلاس طرحها را جابهجا كرد و قرار شد هر فردي طرحنامه فرد ديگر را بررسي و ارزيابي نمايد. طرح بنده به دست اين همكلاسي افتاد و ايشان آن را تأييد فرمودند. :)
همه چيز را همگان دانند. اگر مطلب فوق را مطالعه فرمودهايد، نظر خود را بيان نماييد:
دغدغه بود براي بنده
پنجشنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰