محورهاي اصلي اينهاست: معرفي كلانپروژه، معرفي نخبهوظيفه طلبه، ابعاد و سطوح پروژه، معرفي راهبر، ناظر و ارزياب پروژه، روند انتخاب، تأييد، اجرا و ارزيابي پروژه، حقوق و امتيازات محصول، ساختار اجرايي و عملياتي. اين سند در ۲۸ ماده تدوين شده است.
قضيه اين است كه نهادي تصميم گرفت درباره تحول علوم انساني پژوهشهايي انجام دهد و چون انگيزه اصلي آن «اسلاميسازي» اين علوم بود، بهترين گزينه اين بود تا از طلبهها براي اين پژوهش استفاده شود؛ طلبههاي نخبه. يك طرحي هم از قبل وجود داشت تا دانشجويان و طلاب نخبه را بهعنوان سرباز جذب كنند، تا با پژوهش به كشور خدمت كنند. تمامي اين داستان انگيزهاي شد تا اين آئيننامه را از صفر بنويسم و تكميل كنم. در نهايت تحويل دادم، ولي از سرنوشت آن بيخبرم.


اين نوشته را ميتوانيد به صورت رايگان از لينكهاي روبهرو دريافت نماييد.
دانلود: ... بار
خود واقعي را تنها در آينه ميتوان ديد، آينه باشيد و اشتباهاتم را ذيلاً متذکّر شويد: