موفقيت سياسي، موفقيت فرهنگي و موفقيت اقتصادي سه ركني هستند كه گروههاي مرجع را مورد توجه مردم قرار ميدهند. در اين نمودار موفقيت فرهنگي به سه بخش: علمي، هنري و ورزشي تقسيم شده است.
وقتي سبك زندگي را بررسي ميكردم، پس از تحليل و آناليز، به اين سرانجام رسيدم كه براي تغيير سبك زندگي و تحوّل در آن تنها راه استفاده از گروههاي مرجع است. اين گروههاي مرجع هستند كه به آداب و رسوم جامعه شكل ميدهند. گروههاي مرجع در كلام رهبري همان خواصّ هستند و مردم همان عوامّ. خُب حالا نوبت آن رسيده بود كه بررسي كنيم چرا عوام از خواص تبعيّت ميكنند. در يك سند ديگر تحليل كردم كه دليل اصلي در تقليد «موفقيّت» است. اين نمودار نيز در همان راستا طراحي شده و با نمايش انواع موفقيتها، گروههاي مرجع يا خواصّ را دستهبندي ميكند.
اين نوشته را ميتوانيد به صورت رايگان از لينكهاي روبهرو دريافت نماييد.
دانلود: ۴۶۱ بار