آناليز اقدامات انجامشده و نهاييسازي سايت مركز
۲۱ عدد پرسش است كه از اختلاف ميان كارفرما و پيمانكار برخاسته است، براي استفسار به شخصي كه گمان ميكردند ناظر قرارداد است داده و پاسخها در ذيل هر پرسش با رنگي ديگر درج شده است.
سايت ۲۵ بهمن افتتاح شد و بنده هم خداحافظي كردم. مدتي گذشت، شايد كمي كمتر از يكسال. اين متن را مهندس سرمدي ايميل كرد كه اختلاف شده ميان ما و اينها. مهندس مسئول فنآوري اطلاعات مركز بود و پيمانكار را مكلّف به كارهايي براي سايت ميدانست و پيمانكار ميگفت فلاني در جريان است كه اين وظيفه ما نبوده است. خلاصه بنده در ابتدا چون تحقيقاً اين نوعي شهادت محسوب ميشد بر چيزي كه واقع شده در زمان مديريت، اعلامِ صداقت نمودم و سپس با سعي در رعايت انصاف، آنچه ميدانستم بيان داشتم. متن را بازپسميل كردم و ديگر نميدانم اختلاف چه شد و چگونه رفع گرديد. فقط ميدانم كه امروز سايتي ديگر طراحي شده است و آن قبلي از اساس برچيده شده. چه كنم كه ۱۷ ميليون تومان دور ريخته شد و خود را هم البته در اين اتلاف مقصر ميدانم. خدا مرا ببخشايد كه سايتي را راه انداختم به درد نخور!
بيشک دليلي بوده كه توجهات جلب شده؛
عنوان، تصوير يا توضيحي كه براي اين مطلب آمده،
دليل را بنويس و دگمه دانلود را كليك كن.
بررسي براي باراندازي...