نمودار ارتباطات بيروني مؤسسه
هر مؤسسه مرتبط با نهادهايي است كه محيط فعاليت آن را تشكيل ميدهند و بر فعاليتهاي مؤسسه تأثير ميگذارند. اين تأثيرات بايد در برنامهريزيها ملاحظه شود. از اين رو در مسير تأسيس يك مؤسسه تبليغي اين نمودار ترسيم شده است.
پروژه را خيلي بزرگ گرفته بودم. خيلي احساس ميكردم كار ارزشمندي است؛ طراحي براي تأسيس يك مؤسسه تبليغي جايي در خارج از كشور كه در مواجهه مستقيم با دشمن است. پانزده گام براي طراحي تعريف كرده بودم و قبول كرده بودند. شروع كردم به كار و در يكي از مراحل براي دستيابي به چشمانداز اين نمودار را ترسيم كردم كه محيط فعاليت مؤسسه را نشان ميداد، همان كه ميگويند محيط كسب و كار معمولاً. بعد بايد از روي اين محيط، به فرصتها و تهديدها ميرسيدم، تا به روش SWOT بتوانم راهبردهاي چهارگانه را استخراج كنم. اين پروژه به دليلي كه نميدانم متوقف شد. شايد هم نه، فقط ارتباطشان با من قطع گرديد. ممكن است از طولاني بودن مسير رسيدن به طرح تأسيس خسته يا نگران شده بودند. به من كه چيزي نگفتند، فقط ديگر تماس نگرفتند! من هم كه اصلاً اهل پيگيري نيستم!
بيشک دليلي بوده كه توجهات جلب شده؛
عنوان، تصوير يا توضيحي كه براي اين مطلب آمده،
دليل را بنويس و دگمه دانلود را كليك كن.
بررسي براي باراندازي...