گزارش بررسي نرمافزار مديريت روابط عمومي
بررسي نرمافزار CRM موجود در مؤسسه است كه در قالب ۱۴ نكته بيان شده، همراه با پيشنهادات و استفهاماتي براي طراحي آن به صورت وِببيس، ملحق به ساير ابزارهاي نرمافزاري موجود.
قضيه اين بود كه دوستان يك نرمافزار ارتباط با مشتري يا همان CRM سفارش داده و برايشان نوشته بودند. اين نرمافزار به صورت Windows application و تا حدّي ناقص طراحي شده بود. جلسات بسياري گرفته شد و نظرشان اين بود: يك سامانه جامع نوشته شود كه بتواند اين ابزار را روي اينترنت با اتصال به چند ابزار ديگر ساماندهي كند. شبكه تداوم ارتباط اينگونه ميتوانست گسترش يابد. نرمافزار CRM را دادند كه ببينم و امكان اتصال يا انتقال اطلاعات به سامانه جامع را بررسي كنم. اين گزارش به اين امر پرداخته است، محصول اين بررسي و نظر نهايي براي كارفرما.
بيشک دليلي بوده كه توجهات جلب شده؛
عنوان، تصوير يا توضيحي كه براي اين مطلب آمده،
دليل را بنويس و دگمه دانلود را كليك كن.
بررسي براي باراندازي...