فلوچارت گردش عمليات ثبت نام در سامانه پيامك بارداري
يك فلوچارت مفصل است كه با ارسال پيامك تبليغاتي آغاز ميشود و در صورت عضويت كاربر، او را ضمن درگير نمودن با بسته اصلي پيامكهاي كاربردي، تشويق به عضويت در ساير بستههاي تخصّصي ميكند. در نهايت نيز با اعلام پايان عضويت، پس از اتمام بستهها، به آخر ميرسد.
هر روز براي همه ما تعداد زيادي دعوتنامه براي عضويت و استفاده از خدمات ارزشافزوده، پيامك ميشود. خدمات مذكور نيز بسيار متنوّع ميباشد. هر چه كه تصوّرش را ميكنيد پيامك ميشود، تا با دريافت هزينهاي مختصر برايمان ارسال شود. اما به گزارش يكي از دوستان فعّال در اين عرصه، تمامي اين خدمات به صورت خطي و يكنواخت و بدون ساماندهي هوشمند مديريت ميگردد. يعني يك بسته مثلاً صدتايي پيامك را تهيه نموده و در يك بانك اطلاعات ميريزند. هر فردي كه عضو شود هر روز يكي از اين پيامكها را دريافت مينمايد، تا بسته به پايان رسد.
اين فرد مطلّع قصد داشت بستههايي ايجاد نمايد كه در يك تعامل با مخاطب، بستههاي متناسب با او را در اختيارش بگذارد. يك رويكرد نو به خدمات ارزشافزوده ارتباطات سيّار. گفتگوهايي صورت پذيرفت و ايشان چند ايده مختلف داشت. اصرار ايشان بر اينكه در اولين عضويت، تمامي تعاملات صورت پذيرد، در مقابل اصرار بنده كه كاربر اين همه پرسش در اولين درخواست را برنميتابد و ميگريزد، به آنچه مشاهده ميفرماييد منجر شد؛ اينكه ما مانند ساير سرويسها يك بسته اوليه را فعّال نماييم كه كوچك و عمومي باشد، سپس بعد از چند روز كه اعتماد كاربر را به محتواي خود جلب نموديم، پرسشهاي تعاملي خود را ارسال كنيم، تا نيازهاي واقعي مخاطب شناسايي شده و باقي پيامكها را در حوزه نياز خود دريافت نمايد. چنين شد كه بنده دست به Edraw Max شدم و اين نمودار را به سمت ايشان شليك كردم!
بيشک دليلي بوده كه توجهات جلب شده؛
عنوان، تصوير يا توضيحي كه براي اين مطلب آمده،
دليل را بنويس و دگمه دانلود را كليك كن.
بررسي براي باراندازي...