دو تصوير ارزشمند در نظام آموزشي آمريكايي
تكه متني است درباره نحوه ارزيابي كيفيت آموزش در مدارس. همراه با بررسي اين نكته كه تا چه ميزان بايد دست معلّم در آموزش باز باشد؛ آيا تمام متن درسي و شيوهنامه در مركز توليد و به صورت متمركز راهبري شود و يا هر معلّم به فراخور شاگردان خود عمل نمايد.
منبع را نميدانم خُب! متني بيسر و ته را دادند كه ترجمه كنم. باز هم بستگان يك دوست. باز هم سفارش يكي از استادان دانشگاه. باز هم رايگان و فقط در جهت خدمت به رفقا و ارتقاء توانايي ترجمه به اين بهانه. خيلي بيشتر از اين چند نمونه كه در اين سايت معرفي كردهام، از اين ترجمههاي دوستانه داشتهام. بسياري را اصلاً در اختيار ندارم. مثلاً ظهر آمده متن انگليسي را داده، دم در حجره، شب ترجمه كردم و نماز صبح آمده و گرفته است. رايانه كه نداشتم در حجره مدرسه. دستنويس شده و برده است كه همان روز به استاد بدهد. لذا نمانده است هيچ نسخهاي براي خودم. از اين موارد هم بوده چند تايي كه خصوصاً يكي خيلي مرا در حسرت گذاشت، متني در مديريت بود و روش ماتريسي در طراحي ساختار مديريت كه بسيار جالب و به روز بود و در حين ترجمه غرق لذّت شدم و اكنون ندارم كه نمايش دهم. خدا را شكر.
بيشک دليلي بوده كه توجهات جلب شده؛
عنوان، تصوير يا توضيحي كه براي اين مطلب آمده،
دليل را بنويس و دگمه دانلود را كليك كن.
بررسي براي باراندازي...